Er dette deg?

- er du ofte misfornøyd hos frisøren?

- har du frisørskrekk?

- ønsker du deg drømmefrisyren men aldri får den?

-ønsker du finne beste hårfrisyre til ditt ansikt og din stil? 
-ønsker du et hyggelig salong opphold med svar på alt det du lurer på angående din

*hårkvalitet

*hodebunn

*stylingteknikk for din frisyre

*produkter som passer ditt hår?

Hadde det vært fantastisk å bli fornøyd uansett hvilken frisør du velger gå til?

I dette kurset lærer du deg alt du må vite for å bli fornøyd hos din frisør!

Ja jeg vil bli fornøyd hos frisøren hver gang

Denne guiden hjelper deg til å bli fornøyd hos frisøren hver eneste gang

- uansett hvilken frisør du måtte velge.

Jeg viser deg stegene du må gjøre FØR du setter deg i stolen hos din frisør for at du skal bli fornøyd.

Du må gjøre din egen konsultasjon først slik at du enkelt kan finne din beste frisyre i samråd med frisøren.

Frisøren har ofte begrenset tid, så derfor skal du ha tenkt over hva du ønsker på et litt dypere nivå FØR du kommer.

Jeg hjelper deg med alt dette gjennom kurset:
*viser deg ansiktsformer og du finner din unike form.

*viser deg hvordan du kan gå frem for å finne din personlige frisyre og hårstil.

*forslag til frisyrer og stiler som passer hver enkelt form.*du får kunnskap om hårtype hårkvalitet og hodebunn, og hva dette har å si for resultatet.

*du lærer deg stille smarte spørsmål til din frisør så du får mest mulig ut av din frisørtime.

*nyttige verktøy og produkter for ditt hår. ( ikke reklame ) 

*kurerer frisørskrekk 

 

 

 

Hvem kurset IKKE passer for:

Dette er ikke for deg som bare er opptatt av mote og fashion, da dette er et kurs som handler om personlig stil og kundeprosessen.

Det er heller ikke for deg som vil kutte litt hår på raskest og billigst mulig måte.

 

Om meg

June Olstad Grinden (1974)

Jeg er frisøren, gründeren, stylisten, kunstneren, drømmeren, livsnyteren og “skap-filosofen” som har en liten frisørsalong i Nord Odal. Her har jeg også har mitt kunst atelier, noe som har vært en av mine drømmer.
Jeg har 3 barn og er gift og lever drømmelivet jeg selv har skapt. ( slik har det ikke alltid vært)

Gjennom min frisør karriere har jeg hjulpet tusenvis av kvinner til å finne sin beste frisyre, farger og personlige stil. Jeg har lyttet til livshistorier i nærmere 30 år, og fått innsikt i hvor mye det har å si at vi følger våre drømmer for ikke å visne.

Jeg har holdt kurs og foredrag både i egen salong, i klesbutikker og for folkeuniversitetet.

Jeg har vært avdelingsleder og distriktssjef i frisørkjeden Hairport i 10 år, før jeg startet for meg selv som selvstendig næringsdrivende for 13 år siden.

Jeg har gått 3 år på Nydalenkunstskole og fordypet meg i form og farge. Jeg bruker kunst som meditasjon og inspirasjon. 

I fjor bestemte jeg meg for en ny drøm og det var å skrive en bok. Jeg tok et forfatterkurs og med Tina Holth og noe av det ble grunnlaget til dette kurset. 

Jeg er også helse& manifisteringscoach gjennom Smartere Utdanning.

Yess endelig skal jeg få min drømmefrisyre som varer.

Ja takk meld meg på

Hvorfor blir jeg misfornøyd hos frisøren?

Dette kan være noen av årsakene:

*frisøren har for dårlig tid.

*frisøren lytter ikke.

*du har ikke realistiske ønsker

*frisøren kan ha misforstått deg

*frisøren kan ha gjort grove feil.

*frisøren kan ha feilbedømt hårets kvalitet.

*frisøren er ikke faglig god nok.

En frisør har mange kunder på en dag og det er menneskelig å feile, men mange av disse årsakene kan kan du luke ut ved å gjøre DINE forberedelser.

Her er det så mange tårer og penger og spare.

En god frisør kommer med forslag, men DU må vite at det er i tråd med det DU vil uttrykke.

Plutselig kan du gå ut av frisørsalongen med stilen til frisøren din 🧑🏻‍🎤👩🏻‍🎤fordi DU ikke fulgte med i timen.

Ja takk jeg vil ha frisyre guiden

Grunner til å velge dette kurset

*du finner din drømmefrisyre som passer din unike ansiktsform, personlighet og stil.

*du føler deg trygg og selvsikker hos frisøren fordi du vet hva du vil.

*du sparer tid, penger tårer og frustrasjon på en feil frisyre og unngår reklamasjon.

*du får kunnskap og selvutvikling.

Dette vil gi deg selvsikkerhet som igjen gjør at du stråler ut en bedre energi til menneskene rundt deg fordi du er mer fornøyd med deg selv!

Call To Action

All The Tools You Need To Build A Successful Online Business

Lorem ipsum dolor sit amet, metus at rhoncus dapibus, habitasse vitae cubilia odio sed. Mauris pellentesque eget lorem malesuada wisi nec, nullam mus. Mauris vel mauris. Orci fusce ipsum faucibus scelerisque.

All The Tools You Need To Build A Successful Online Business

Lorem ipsum dolor sit amet, metus at rhoncus dapibus, habitasse vitae cubilia odio sed. Mauris pellentesque eget lorem malesuada wisi nec, nullam mus. Mauris vel mauris. Orci fusce ipsum faucibus scelerisque.

All The Tools You Need To Build A Successful Online Business

Lorem ipsum dolor sit amet, metus at rhoncus dapibus, habitasse vitae cubilia odio sed. Mauris pellentesque eget lorem malesuada wisi nec, nullam mus. Mauris vel mauris. Orci fusce ipsum faucibus scelerisque.